Składanie reklamacji – UPS

Składanie reklamacji – UPS

1. Nieterminowe doręczenie  

Klient ma 21 dni na zgłoszenie reklamacji. Reklamację zawierającą numer przesyłki należy wysłać do nas na adres bok@homepaczka.pl

 

 

2. Uszkodzenie

 

– klient ma 7 dni na zgłoszenie szkody. Zgłoszenie proszę wysłać drogą mailową na adres bok@homepaczka.pl W mailu proszę wpisać numer listu, zawartość i wartość przesyłki. Kurier ma 5 dni na spisanie protokołu szkody. Do tego czasu odbiorca powinien pozostawić towar wraz z opakowaniem do inspekcji kuriera.

 

Od momentu doręczenia przesyłki klient ma:

– 14 dni na zgłoszenie reklamacji (uszkodzenie)

– 21 dni na zgłoszenie utraty.

 

W celu złożenia reklamacji należy przesłać następujące dokumenty

 

* Pismo reklamacyjne z uwzględnieniem kwoty roszczenia, numer rachunku bankowego oraz sposób zapakowania przesyłki (karton, wypełnienie wewnętrzne)

* Kopia dokumentu potwierdzającego wartość towaru- faktura

* Kopia faktury za ewentualną naprawę uszkodzenia lub kosztorys naprawy

* Protokół szkody

* Kopie dowodu nadania

 

 

Dokumenty proszę przesłać na adres bok@homepaczka.pl, sprawę zgłosimy do przewoźnika, który ma 30 dni na jej rozpatrzenie.

Powrót